perjantai 29. maaliskuuta 2013

Paikan päällä Revision 2013:ssa

Yövyttyämme mukavassa hotellissamme koitti partypäivän aamu. Söimme aamupalaa odottavin mielin, ja taisipa aamupalaa laittanut rouvashenkilö tunnistaa Kokin t-paidasta kofeiinimolekyylin kuvan, sillä santsausta varten meille toimitettiin kahvipannu pöytään asti. Aamupalan jälkeen kävimme kylillä hankkimassa hieman tarvikkeita. Aukinaisen kauppaliikkeen löytäminen pitkäperjantaina tuotti hankaluuksia, mutta rautatieaseman Rossmann palveli, vaikkakaan ei luottokorttiasiakkaita.

Opastinsillan heikko kunto piti jopa graffitit vähissä
Kun hankinnat ja muut valmistelut oli tehty, lähdimme kävelemään kohti tapahtumapaikkaa, E-Werk -hallia. Kyseessä on jonkinlainen vanha teollisuushalli, joka on muunnettu konserttien ja muiden tapahtumien käyttöön sopivaksi.
Tapahtumapaikalle ei ollutkaan kuin pari kilometriä hotellilta, mikä kävikin mukavasta päiväkävelystä. Vastaan tulikin ainakin yksi naamalta tuttu suomalainen scenemies, mikä vahvisti käsitystä suuntamme oikeellisuudesta.

Nyt olemme tapahtumapaikalla ja odottelemme avajaisseremoniaa. Alla hieman tunnelmakuvia, meininki vaikuttaa oikeinkin lupaavalta.

Tapahtumapaikka, Stokastinen Kokki ja allekirjoittanut

Asianmukaista oldskool-rautaakin löytyy paikalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti