torstai 28. maaliskuuta 2013

Bryssel

Dami se on Rotterdamikin, totesimme Amsterdamissa, kun parkkiaikamme päättyi kello 10.10 paikallista aikaa. Siispä lähdimme ajamaan etelää kohti. Rotterdamissa koitimme käydä katsomassa jonkunlaista museosatamaa, mutta emme ihan löytäneet sitä. Myös parkkilippuautomaatin kanssa oli hankaluuksia. Päädyimme näin vain ihmettelemään muuatta kulmaa Rotterdamista, yrittäen ottaa paria poikabändikuvaa iloisesta joukostamme.
Rotterdamin vanha satama
Epäonnistuimme yhteiskuvan kanssa Rotterdamissa

Futuristiset fiilikset tunnelissa, kaiketi Rotterdamissa
Rotterdamin jälkeen suuntasimme kohti Brysseliä. Lähellä Delftin kaupunkia löysimme La Place (matikkanörtit huomio) -nimisen taukopaikan jolta löytyi oikeinkin suuhunkäypäisiä ruokia, mm. foccaccia-leipiä ja täytettyjä patonkeja. Näillä saatiin nälkää lykättyä mukavastikin, mutta emme arvanneet miten kauan seuraavan ruokailuun menisi.

Matemaatikot arvostavat tällaisia muunnoksia

Kuusi kasvaa talon katolla. Kannattaisko tätä infraa miettiä?

Brysselissä paikallistimme ensimmäiseksi hotellin, joka osoittautui kaikkia odotuksiamme vastaavaksi. Olimme tähän huomattavan tyytyväisiä, ja lähdimme kävelemään kohti keskustaa, etsimään ruokapaikkaa. Tuttu ilmiö vieraassa kaupungissa liikkuneille, mutta toki ruokapaikkoja tuli tosi vähän vastaan nälkäisenä.
Oho, vähän ylimääräistä lasia.
Matkan varrella vastaan tuli mm. Euroopan komission toimistorakennus (yllä), ja sitä ympäröiviä Euroopan neuvoston ja muiden hallitsevien tahojen rakennuksia. Satuimme paikalle sopivasti iltapäiväruuhkan aikaan. Vähän miellytti, että ohi ajavien mersujen, bemarien ja Audien rateissa istui väkeä joka on meidän yhteisillä palkkalistoillamme.

Brysselin keskustasta löysimme ensimmäiseksi soveltuvan ravintolan, jossa söimme nälkäämme vastaavat ruoka-annokset. Sitten lähdimme seikkailemaan ympäri mainittua keskustaa. Maakuthin Google Mapsista löytyi mukava olutpaikka (nimeltään La Becasse), josta saatiin hankittua paikallisia Lambic-oluita. Tämän jälkeen katsastettiin muutama muu anniskelupaikka.
Neuvonpitoa Brysselin keskustorilla

Androidit ovat keskuudessamme.

Alfred J.

Hehee. Heikin pää kastuu!

Päämääränämme on Monty, mutta oikea metro tulee vasta Deltan jälkeen.

Metro saapuu iloisesti

Heikki.

Brussels invaders
Illan päätteeksi suunnattiin metrolla hotellille ja alettiin suunnitella Revision-demopartyn valloittamista hienoilla entryillä, ja mm. kirjoittamaan tätä blogipostausta.

2 kommenttia:

1. Voi vitsit, mitä siistejä seikkailuja teillä kyllä. Onko Heikistä nyt sit tullut ihan kusipää?

VastaaPoista