maanantai 25. maaliskuuta 2013

Jatkoimme orgaanisen materian siirtoa

Kävimme tänään paikassa jossa oli puita enemmän kuin oli mahdollista edes kahden käden sormilla laskea. Tämä oli uskoaksemme Ruotsi. Siellä oli myös iso järvi. Alla kuva. Havaittavissa maiseman edustalla on ällistyttävän ilahduttava ja pörröinen joukkiomme kokonaisuudessaan. Poliittisen ristiriidan myötä Zouppen tosin myöhemmin poistettiin joukkiosta. Tästä jälkimmäinen kuva, joka hämmästyttävästi on samalla kronologisesti ensimmäinen.

Teknologinen kehitys laivamatkan jälkeen oli huimaa. Tukholmasta poistumisen jälkeen reaaliaikainen videotallennuskamera saatiin peräti toimintakuntoiseksi. Näin matka perin söpön ja kallioisen maisemareitin läpi ja siitä eteenpäin on tallennettu kokonaisuudessaan. Samalla eliminoitiin tarve aurinkolaseille, sillä tien sijaan ajaessa voi katsoakin läppärin näyttöä. Kuvassa ilmennyt peilattu X-akseli tosin alkuun aiheutti lieviä ajovirheitä.

Markus lopulta tuumasi että ei tämä ajaminen lopulta aivan yhtä hauskaa kuin Jarkolta tuoksahtavan tietokoneen operoiminen ja kömpi viereiselle penkille nukkumaan. Näin Jarkko sai oivaillisen tilaisuuden kokeilla miltä autolla navigointi kahdessa vieraassa maassa ja Kööpenhaminan keskustassa tuntuu vuoden ajotauon jälkeen. Kuulin myös että joukkioiden vanhemmat ovat lukijakunnassa, terveisiä! t. Jarkko

Söimme myös ruokaa. Se tuntui nälkäisenä luonnolliselta asialta tehdä.

Iloksenne on Joel napsinut myös muita kuvia: